[foss-general] Εκδήλωση για net neutrality σε συνεργασία με το dln

Makis Chourdakis makishourdakis at gmail.com
Thu Apr 24 16:41:23 EEST 2014

Αν τελικά γίνει, σίγουρα θα την παρακολουθήσω. Και προτείνω κι εγώ
αμφιθέατρο, πιστεύω ότι σε χώρο που ξέρει θα έρθει ευκολότερα περισσότερος
κόσμος που ίσως ενδιαφέρεται. Εξ' άλλου τα θέματα αυτά είναι καλό να
αγγίζουν πολλά αφτιά. Αν μπορώ να βοηθήσω με οποιοδήποτε τρόπο, απλώς πείτε!

Συγχαρητήρια και για το Summer of Code! ¶ξιοι! :-D

MakisH