[foss-general] Εκδήλωση για net neutrality σε συνεργασία με το dln

Alexandros Afentoulis el06150 at mail.ntua.gr
Wed Apr 30 02:25:13 EEST 2014

On 04/30/2014 12:31 AM, Kosti Andrikopoulos wrote:
> Προσωπικά δε με βολεύει καθόλου 2 την παρασκευή. Αν υπάρχει περίπτωση να
> γίνει άλλη μέρα ή αρκετά πιο μετά θα ήταν τέλεια.
>
> Αν δε μπορεί να αλλάξει η μέρα να πω από τώρα ότι επειδή πιστεύω πώς η
> εκδήλωση μπορεί να τραβήξει πολύ κόσμο καλό θα ήταν να μπορέσουμε να
> κλείσουμε ένα αμφιθέατρο και να γράψουμε ένα κείμενο-πρόσκληση που θα
> μοιραστεί για να το μάθει ο κόσμος. Στους ηλεκτρολόγους μπορώ να αναλάβω
> εγώ να το μοιράσω και γενικά να μιλήσω σε κόσμο για την εκδήλωση.

Εγώ σκοπεύω να σκάσω από 14.00 και να αράξω για κάποιες ώρες. Νομίζω ότι
αυτό ισχύει και για άλλους. Τι ώρα θα σε βόλευε εσένα; Απλά μη το
κάνουμε πινγκ-πονγκ στη λίστα και δεν σκάσουμε καν :P

Θα έλεγα να μην το πάμε από την επόμενη εβδομάδα και το τραινάρουμε
πολύ. Στη τελική, μπορούμε να κάνουμε 2η συνάντηση ή και ιντερνετική
διαβούλευση(!).

ps. https://mkaysi.github.io/articles/complaining/topposting.html