[foss-general] Συνάντηση μελών κοινότητας.

Alex Tsitsimpis alexhs.tsi at gmail.com
Mon Feb 3 15:32:10 EET 2014

Πρέπει να γίνει μία συνάντηση ώστε να συζητηθεί το μέλλον της κοινότητας.
Συγκεκριμένα έχω μιλήσει με τον Μάκη και έχουμε μία ιδέα για το τι αλλαγές
θα θέλαμε να γίνουν, και το προς τα που θα πρέπει να κινηθεί η κοινότητα.
Εν ολίγοις μιλάμε για "ριζικές" αλλαγές. Προσωπικά είμαι πρόθυμος να
διαθέσω αρκετό χρόνο.
Ωστόσο θα πρέπει να παρεβρίσκονται τα παλαιότερα μέλη της κοινότητας, ώστε
να δούμε τι στόχους έχουν για την κοινότητα και πως βλέπουν το μέλλον της,
και κατά πόσο μπορούν να αφιερώνουν χρόνο (γιατί με τα χρόνια όλο και
μειώνεται ο χρόνος που μπορεί/θέλει κάποιος να διαθέσει).

Ας οριστεί λοιπόν μία ημερομηνία.

Άλεξ Τσιτσιμπής