[foss-general] Συνάντηση μελών κοινότητας.

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Mon Feb 3 21:45:03 EET 2014

Επίσης, εκφράζω τη δυσφορία μου σχετικά με τον τρόπο που οι νεότεροι έχουν αποφασίσει να ανακοινώνουν τέτοιου είδους καλέσματα. Σε μία λίστα, η οποία δεν έχει ανακοινωθεί πουθενά και έχουν γραφτεί όλοι κι όλοι 6 άνθρωποι. Και αυτοί οι 6 το έμαθαν από μία σπόντα ερώτηση του Μάκη στο forum.

Τα καλέσματα της Κοινότητας, από αρχής γεννέσεώς της ήταν ανοικτά και κοινοποιούνταν παντού. Και καλούσαμε όλους να συμμετάσχουν αδιακρίτως, χωρίς διαχωρισμούς σε παλαιά και νέα μέλη ή απλώς περαστικούς. Οι νέες πρακτικές έρχονται σε πλήρη αντίθεση στον mentality που περιγράφω παραπάνω, που θέλει prive συναντήσεις και συμμετέχοντες δύο ταχυτήτων.

Είναι ένα σοβαρό θέμα που πρέπει να το κοιτάξουμε. Και, please, μην κρυφτούμε πίσω από ατάκες «Το ξεχάσαμε». Ή υπάρχει το mentality ή δεν υπάρχει.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr<mailto:l.mourikis at ctlab.gr>
http://blog.ctlab.gr<http://blog.ctlab.gr/>
fax: +30 2118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?