[foss-general] Σύνδεσμοι λίστας στο site

Achilleas Pipinellis axilleaspi at ymail.com
Tue Feb 25 12:03:50 EET 2014

On 25/02/2014 09:16 πμ, Lefteris Mourikis wrote:
> Καλημέρα,
>

> Παρατηρώ ότι ο σύνδεσμος στη νέα λίστα έχει ενημερωθεί μόνο στην πρώτη
> σελίδα. Στο forum και το StatusNetπαραμένει ο παλιός. Δεν πρέπει να
> διορθωθεί;

Το είχα ξεχάσει, το άλλαξα στο forum αλλά δεν ξέρω για status. Γίνεται
μέσα από panel ή το αλλάζεις manually; Αν είναι το πρώτο δεν έχω admin
access.

> Επίσης, με το πιστοποιητικό τι έχει γίνει; Είναι τόσο δύσκολο να
> διορθωθεί. Εγώ θυμάμαι ότι όταν είχα αποφασίσει να βάλω πιστοποιητικό,
> ήταν 15:32 και στις 15:39 το είχα ήδη εγκατεστημένο. Γιατί τόση
> δυσκαμψία; Μιλάμε ότι το λιβανίζουμε δύο μήνες τώρα. Δηλαδή αν για ένα
> θέμα 7 λεπτών κάνουμε δύο μήνες, για τα σοβαρά, ουσιαστικά και
> πραγματικά χρονοβόρα θέματα πόσο θα κάνουμε; 15-20 χρόνια;;;

Do-ocracy. Για να μην έχει γίνει μέχρι τώρα, είτε δεν έχουμε χρόνο όσοι
ασχολούμαστε ή το ξεχνάμε ή δε μας ενδιαφέρει.

Το έχω στα υπ'όψιν με το νεμο, αλλά επειδή σπάνια ανεβαίνουμε πλέον εμπ
όποιος άλλος μπορεί ας το αναλάβει. Η αίτηση είναι στην αίθουσα και
περιμένει να την συμπληρώσουμε για να κατατεθεί.

--
FAS : axilleas
GPG : 0xABF99BE5