[foss-general] GSoC 2014 meeting

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Fri Feb 28 12:15:46 EET 2014

Γιάννη έχεις πρόβλημα να δεις το site μας μέσα από την αίθουσα;

Αν ναι, μου φαίνεται περίεργο, γιατί έχω φτιάξει split DNS και θα έπρεπε να παίζει. Και δεν είναι θεμα router! Για την ακρίβεια δεν περνάν καν τα πακέτα από το router. :)

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?