[foss-general] Πρόγραμμα Αίθουσας

Yiannis Tsiouris gtsiour at softlab.ntua.gr
Fri Feb 28 22:57:07 EET 2014

Βγάλαμε ένα minimal πρόγραμμα για την Αίθουσα!
Θα προσπαθήσουμε να το τηρήσουμε...

Μπορείτε να το δείτε στην Αρχική [1] και εδώ [2].

Εγώ έχω πει ότι θα ανοίγω σίγουρα Τρίτη και Τετάρτη (αν και λογικά θα
είμαι κάθε μέρα). Έχω σκοπό να ανοίγω από τις 12:00 αλλά επειδή έχω μια
δουλειά 13:00-14:30 και θα πρέπει να λείπω έβαλα ότι θα ανοίγουμε από
14.30! Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει στο να μένει ανοιχτή η αίθουσα ας
στείλει και συνεννοούμαστε... ;-)

Γενικά, όποιος θέλει να ανοίγει κάποιες ώρες, ας δει το προγραμμά του κι
ας το κάνει! Έστω και γι' αυτή τη βδομάδα μόνο (που είναι πριν την
εξεταστική). Μετά το ξαναλλάζουμε. Επίσης, αν θέλετε να προσθέσετε ώρες
στο πρόγραμμα κάντε το (wiki είναι!) και σίγουρα θα τα βρούμε με τα κλειδιά!

~y.

[1]:
https://foss.ntua.gr/wiki/index.php/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1
[2]: