[foss-general] 3D Printer στην Κοινότητα

Μagnus pr.birch at gmail.com
Sat Jul 5 00:50:39 EEST 2014

Λοιπόν, αφού αισίως ανοίξαμε, υπενθυμίζω ότι όποιος είναι στη
πολυτεχνειούπολη μπορεί να αφήσει χρήματα σε εμένα σε μέρες μαθημάτων.
Επικοινωνήστε μαζί μου ή περάσετε από την αίθουσα αν είναι ανοιχτή.
Άνοιξα θέμα και στο discourse μας εδώ για συζήτηση:

https://talk.foss.ntua.gr/t/3d-printing-ntua/42