[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Vaptistis Anogeianakis nomad at cornercase.gr
Sun Jul 13 00:36:59 EEST 2014

Λοιπόν, τυχερός ήμουν που το είδα εγκαίρως!

Ρε συ, τον animal μπορεί να μην τον χρησιμοποιώ συχνά, αλλά όταν τον
χρησιμοποιώ δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου αλλιώς! Κάθε 1-2 μήνες
χρειάζομαι είτε να μπω να κάνω κάτι με IP του πολυτεχνείου, είτε να
ανεβάσω κάποιο αρχείο που δεν μπορεί να γίνει attachment ή κάτι αντίστοιχο.

Επειδή τώρα είμαι Ζάκυνθο και δεν έχω γενικά σύνδεση στο internet (εξ'
ου και πάλι καλά που είδα την ανακοίνωση), παρακαλώ να μείνει όρθιος
τουλάχιστον μέχρι Σεπτέμβριο, που θα έχω γυρίσει, να το συζητήσουμε.

(Το account μου είναι το nomad)