[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Vaptistis Anogeianakis nomad at cornercase.gr
Sun Jul 13 00:56:09 EEST 2014

Τα τραγούδια για τον ραδιοφωνικό σταθμό τα έχουμε ακόμα αποθηκευμένα
κάπου; Ίσως μπορούμε να ξεκινήσουμε να κάνουμε χώρο από εκεί. :)

Mail server χρειαζόμαστε σίγουρα, αλλά γιατί δεν μπορούμε:
α) να τον προσθέσουμε σε υπάρχον VM;
β) να βάλουμε στο καινούριο VM ssh ή/και VPN server. Και ίσως έναν web
server.

btw από εδώ τον βλέπω offline τον animal:"ssh_init: Host does not exist"

On 13/7/2014 12:40 πμ, Μagnus wrote:
> Αν χρειάζεται πράγματι ο animal (με λαϊκή απαίτηση) θα κρατηθεί
> online, απλώς χρειαζόμαστε τον χώρο/CPU/RAM για νέο μηχάνημα που θα
> έχει mail server (επιτέλους).

>>> thanasis
>>> nemo_ntua
>>> fedjo