[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Sun Jul 13 16:49:20 EEST 2014

Ξέχασα να αναφέρω και το StatusNet, το οποίο ως project λογισμικού έχει καταργηθεί και είμαι σίγουρος ότι αποτελεί κενό ασφάλειας. Προτείνω να το κατεβάσουμε εντελώς (μαζί με ότι αναφορές υπάρχουν σε links) αφού εδώ και καιρό δεν το χρησιμοποιεί πλέον κανείς μας.

Λευτέρης Μουρίκης

l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
 Turn green! Do you really need to print this email?