[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Μagnus pr.birch at gmail.com
Sun Jul 13 16:58:20 EEST 2014

> - Καλό θα είναι δραστικές αλλαγές (πχ αλλαγή forum, διαγραφή VMs, κλπ) να συζητιούνται στη λίστα. Στη λίστα από ότι έχω δει έχουν βγει απλώς οι ανακοινώσεις και έχουμε βρεθεί προ τετελεσμένων γεγονότων. Δεν έχω καμία σοβαρή ένσταση, αλλά θα προτιμούσα αυτά να συζητιούνται ανοιχτά και να έχουν όλοι την ευκαιρία να πουν τη γνώμη τους πριν γίνουν οι όποιες αλλαγές.

Δεν το ξεκαθαρίσαμε καλά μάλλον, έγινε backup του image του animal,
απλώς δεν είχαμε αρκετά resources για να σηκώσουμε νέο vm. Αν βρεθεί
RAM για τον beaker ή να σηκωθεί νέο μηχάνημα στην αίθουσα θα μπορούμε
να έχουμε και τον animal εφόσον χρησιμοποιείται, έστω και λίγο.

> - Η ειδοποίηση για το σβήσιμο του animal είναι πολύ σύντομη. Τη στιγμή που σβήνει ένα VM και ότι συνεπάγεται για τα αρχεία και τις υπηρεσίες που έχει, θα πρέπει να δίνεται επαρκής χρόνος.

Συμφωνώ, για αυτό και καλύτερα να τα κρατήσουμε περισσότερο καιρό
εφόσον δεν υπάρχει θέμα χώρου στο μηχάνημα

> - Σχετικά με το backup, θα πρέπει να υπάρχει γραπτώς κοινοποιημένη διαβεβαίωση για το backup και την αξιοπιστία του συστήματος. Έστω στη λίστα. Πχ, πως εγώ θα ανεβάσω τον κώδικά μου στο Gitlab αν δεν υπάρχει ούτε κουβέντα για το backup;; Κάθε πότε γίνεται, ποιος είναι ο υπεύθυνος αν χρειαστεί να επαναφέρω κάτι, κλπ κλπ. Εγώ δηλαδή ούτε για πλάκα δε θα το χρησιμοποιούσα έτσι όπως είναι τώρα.

Υπάρχει backup αλλά ναι δεν είναι σοβαρό ή ασφαλές ακόμη, θα πρέπει να
συγχρονιστεί με το backup όλων των μηχανημάτων/υπηρεσιών. Είναι στο
TODO

> - Τέλος, τον animal δεν τον θεωρώ critical, αλλά εγώ τον βρίσκω χρήσιμο και τον χρησιμοποιώ από καιρό εις καιρόν. Και στην τελική, μειώστε του τα resoufces. 1 CPU με 512MB RAM και 100-200MB quota/user. Δε νομίζω να μας λείψουν, δεδομένου ότι έχουμε 2 Virtual Hosts με κάμποση μνήμη το καθένα.

Όπως προανέφερα ο beaker έχει λιγοστή μνήμη διαθέσιμη για οτιδήποτε,
όπως φαίνεται εδώ:

http://foss.ntua.gr:8888/monitorix-cgi/monitorix.cgi?mode=multihost.0&graph=_system3&when=1day&color=white

Κάτι πρέπει να γίνει για να αυξηθούν οι δυνατότητες των μηχανημάτων.

> - Mail και LDAP. Αν γίνουν θα είναι μεγάλο βήμα προς τα εμπρός! Χρόνια συζητάμε το LDAP και ακόμα δεν έχουμε αξιωθεί, ενώ το mail μας έχει λείψει πολύ από τότε που χάσαμε το VM στους μηχανολόγους. Μακάρι να γίνουν και τα δύο!

Ο mail server είναι δρομολογημένος, ελπίζω αυτή τη βδομάδα να το έχω
στήσει πλήρως. Θα είναι vm με postfix/dovecot. Το στήσιμο με τους
περιορισμούς του noc και τους mail servers τους είναι λίγο περίπλοκο
για μένα αλλά θα το ξεκαθαρίσω (εν ανάγκη με βοήθεια από noc που
γνωρίζουν καλύτερα)

Και όταν στηθεί με το καλό, θα μπορέσουμε να πάρουμε πιστοποιητικά της προκοπής.

-Sycamore