[foss-general] 2 νέες υπηρεσίες στο foss ntua (Discourse + GitLab)

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Sat Jun 14 21:08:10 EEST 2014

Καταρχάς συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!

Κατά δεύτερον (και αυτό αποτελεί την προσωπική μου άποψη και μόνο) , δε θεωρώ ότι το SMF δεν έχει κόσμο επειδή είναι παλιού τύπου. Ομολογώ ότι τα κλασσικό fora τύπου  PHPBB και SMF τα έχω συνηθίσει και μου αρέσουν πολύ. Ωστόσο, δεν έχω πρόβλημα να περάσουμε σε κάτι πιο σύγχρονο.

Θα πρότεινα, να περαστούν οι ίδιες κατηγορίες με το παλιό και να δούμε σοβαρά αν γίνεται να κάνουμε import τις συζητήσεις. Αν και όταν αυτό γίνει, το SMF μπορεί να φύγει εντελώς.

Πάντως επιμένω ότι το βασικό μας πρόβλημα που το forum (και όχι μόνο αυτό) δεν έχει ζωή είναι ότι η ίδια η Κοινότητα δεν έχει αρκετό κόσμο, ή έστω αρκετό κόσμο που να ενδιαφέρεται και να συμμετάσχει ενεργά. Αλλά αυτό είναι μία άλλη, ευρύτερη και βαθύτερη κουβέντα... Και όσες φορές την έχουμε κάνει δε μπορώ να πω ότι καταλήξαμε σε κάτι ριζοσπαστικό ή σε κάποιο απτό αποτέλεσμα.

Για το GitHub, νομίζω ότι μας έλειπε πραγματικά και θα αξιοποιηθεί.

Συγχαρητήρια λοιπόν και καλορίζικα αμφότερα!! :)

Λευτέρης Μουρίκης

l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
 Turn green! Do you really need to print this email?