[foss-general] irc server και #foss.ntua

Alfredos (fredy) Damkalis fredy at fredy.gr
Sat Mar 8 14:18:12 EET 2014

Δεν βλέπω κάποια αντίρρηση άρα η μετακόμιση ξεκινά...

Έχει μπει σχετικό τόπικ στο παλιό κανάλι, έχει γίνει μια ανανέωση στην
σελίδα στο wiki.

Σε δέκα ημέρες θα ενεργοποιήσω autokick στο παλιό κανάλι για να γίνουμε
λίγο πιο βίαιοι με αυτούς που θα μείνουν πίσω. :)

Ο/Η χρήστης evilmquin είναι από το freenode staff και δεν ξέρω πόσο θα
παραμείνει στο κανάλι. Πολύ πιθανόν να θέλει να διαπιστώσει ότι όντως το
χρησιμοποιούμε και ότι είμαστε αυτοί που λέμε ότι είμαστε. Είναι αυτός/ή
που μας έδωσε το κανάλι πίσω.