[foss-general] Παρασκευή 9 Μάη, παρουσιάσεις στο foss.ntua

Makis Chourdakis makishourdakis at gmail.com
Tue Μάιος 6 13:27:28 EEST 2014

Μπορώ κι εγώ στα πλαίσια της συνάντησης να κάνω μία σύντομη παρουσίαση για
το τι είναι το LaTeX και κάποια πολύ βασικά παραδείγματα για τη χρήση του,
η οποία θα παραπέμπει σε ένα διήμερο workshop αργότερα. Τέτοιο workshop
είχαμε κάνει πέρσι στους ΧΜ. Επειδή μάλλον θα έχουμε διαθέσιμο pc lab και
φέτος αν το ζητήσουμε, λέω να γίνει πάλι στους ΧΜ και να έρθει και όποιος
από την Κοινότητα θέλει να πει κάτι παραπάω.

MakisH