[foss-general] 3D Printer στην Κοινότητα

Μagnus pr.birch at gmail.com
Sun Μάιος 11 17:48:59 EEST 2014

Έχει ήδη συζητηθεί με κάποια άτομα αλλά θέλω να γνωρίζω την άποψη όλων.
Πιστεύω θα ήταν μεγάλο και σημαντικό plus η υπαρξη 3D εκτυπωτή ανοιχτού
design και κώδικα στη πολυτεχνειούπολη, και η αίθουσα του foss ntua θα ηταν
ιδανικό μέρος για την υποστήριξη του libre hardware με ελεύθερη πρόσβαση σε
3D printing τεχνολογία για όλους τους φοιτητές του ΕΜΠ (+ ίσως κάποια
χρέωση για το filament αλλά αυτό κανονίζεται)
Το μοντέλο Prusa i3 [1]του RepRap project φαίνεται αρκετό για αρχή, και η
τιμή ενός πλήρους κιτ κυμαίνεται στα ~500-600€. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν
να πληρωθεί όσο λιγότερο γίνεται οπότε αν γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε να
βρούμε υλικά από κάπου θα βοηθούσε πολύ.
Πριν βδομάδες έστειλα donation request στην Lulzbot [2] για ολοκληρωμένο
μηχάνημα αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα.

[1] http://reprap.org/wiki/Prusa_i3
[2] https://www.lulzbot.com/

-
​Μάνος Πιτσιδιανάκης​