[foss-general] 3D Printer στην Κοινότητα

Μάνος Πιτσιδιανάκης el13635 at mail.ntua.gr
Mon Oct 13 00:30:52 EEST 2014

Σχεδόν τελειώσαμε τον εκτυπωτή σήμερα, το στήσιμο έγινε και μένουν
κάποιες μικρολεπτομέρειες, αύριο το απόγευμα (μετά τις 3-4) θα είμαστε
hackerspace ξανά για να το τελειώσουμε. Οπότε αν ενδιαφερόσαστε μόνο
για τη συναρμολόγηση δεν νομίζω να αξίζει να έρθετε αύριο. Έχουμε
παρόλα αυτα ένα timelapse και φωτογραφίες (με κάποιες διακοπές λόγω
προβλημάτων) και θα το ανεβάσουμε στο foss.ntua.gr κάπου μόλις τα
editάρουμε.

Μόλις μετακομίσει ο εκτυπωτής στην αίθουσα στο Πολυτεχνείο θα
ενημερώσω ειδικά για αυτό στη λίστα.