[foss-general] Cryptoparty @fossntua

Pierros Papadeas pierros at papadeas.gr
Sun Apr 19 22:46:58 EEST 2015

https://ellak.gr/2015/04/crypto-party-ston-komvo-kenotomias-ke-epichirimatikotitas-tou-emp/

"Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού/ Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα σε
συνεργασία με την Κοινότητα Ελεύθερου Λογισμικού του ΕΜΠ
(foss.ntua.gr), την ομάδα Software Libre Society του Πανεπιστημίου
Πειραιά και το Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιστιμού του Πάντειου
Πανεπιστημίου (cmc.panteion.gr) διοργανώνουν στον Κόμβο Καινοτομίας
και Επιχειρηματικότητας του ΕΜΠ, ΕΠΙ.νοώ (www.epinoo.gr) που βρίσκεται
στην οδό Βλαχάβα 6-8, Αθήνα (χάρτης) την Παρασκευή 24 Απριλίου στις
4.00 μ.μ. crypto party με τον Arjen Kamphuis."

Απαντήσαμε ποτέ θετικά; Ή κλασική ΕΛΛΑΚ?

~π