[foss-general] Cryptoparty @fossntua

Kosti Andrikopoulos gkonstandinos at gmail.com
Tue Apr 21 17:13:55 EEST 2015

Απο όσο ξέρω δεν απάντησε κανείς.

Ίσως θα ήταν καλύτερο να επικοινωνουσαμε πρώτα με κάποιον απο την ελλακ να
μας πει πως μπήκε το όνομα της κοινότητας και μετά να βγάλουμε κάποια
ανακοίνωση;

Απο την άλλη δεν έχω εμπειρία με το τι άλλο έχει κάνει η "κλασσική" ελλακ
όπως λες παραπάνω οπότε ίσως και να μπορούμε να τη βγάλουμε κατευθείαν...

Σε κάθε περίπτωση σίγουρα δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει στο ντουκου.