[foss-general] Κείμενο για mindspace

Alex Tsitsimpis alexhs.tsi at gmail.com
Tue Dec 8 22:42:45 EET 2015

Εγώ συμφωνώ με το κείμενο, και μπράβο σε αυτούς που ασχολήθηκαν με τη
συγγραφή του.

Σχετικά με την τελευταία παράγραφο (pending approval) δεν ξέρω κατά
πόσο ταιριάζει. Θέλω να πω, το βασικό θέμα είναι η οικειοποίηση του
όρου hackerspace. Ναι μεν μπορεί να μην συμφωνούμε με την προαγωγή της
κουλτούρας των start-ups στον πανεπιστημιακό χώρο, αλλά θεωρώ ότι
είναι μεγάλη κουβέντα, και από το να θιχτεί έτσι απλά σε μία
παραγραφούλα στο τέλος ίσως είναι κάπως. Μάλιστα αναφέρεται πώς "εχει
αλλοιωσει τον χαρακτηρα του πανεπιστημιου και εχει μεταμορφωσει τους
φοιτητες σε κυνηγους προσόντων για βιογραφικα, αφηνοντας ελαχιστο χωρο
και χρονο για κοινωνικο προβληματισμο και αχειραγωγητη
δημιουργικοτητα." Θα έλεγα ότι έχει συμβάλει σε κάτι τέτοιο, αλλά κατά
βάθος υπάρχουν περισσότεροι λόγοι που οδηγούν εκεί.
Εν κατακλείδι, ίσως είναι καλύτερα η τελευταία παράγραφος να μην μπει,
εκτός και αν δώσουμε μεγαλύτερη έκταση σε αυτό το θέμα, αλλά τότε
κινδυνεύουμε να ξεφύγουμε.

Επίσης, επιστολή στον πρύτανη θα σταλεί; Συζητήθηκε κάτι τέτοιο;