[foss-general] Κείμενο για mindspace

Yiannis Tsiouris gtsiour at softlab.ntua.gr
Wed Dec 9 12:20:22 EET 2015

On Wed, Dec 09, 2015 at 06:00:20AM +0200, Pierros Papadeas wrote:
> Να πω και εγώ πως το κείμενο φένεται πολύ καλό, και συμφωνώ με την
> τελική μορφή, και την τελευταία παράγραφο.

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες!

Μ' αρέσει αρκετά το κείμενο και η τελευταία παράγραφος. Ειδικότερα, μου αρέσει
που τίθεται ως προβληματισμός/τροφή για σκέψη. Θα ήταν ενδιαφέρον να συζητηθεί
και από κοντά το θέμα μιας και υπάρχουν "ενστάσεις". Κυρίως για να
ξέρει/μαθαίνει ο ένας τα "χνώτα" του άλλου! :) Για να μη χρονοτριβούμε όμως,
γνώμη μου είναι να μπει η παράγραφος (ειδικά μετά τις διορθώσεις του Γ.
Μαΐστρου).

-γ.