[foss-general] Κείμενο για mindspace

Konstantinos Vasilakos konstantinos.vasilakos at gmail.com
Thu Dec 10 21:30:44 EET 2015

Γειά χαρά σε όλους, δε γνωρίζω κανένα από εσάς και ή σχέση μου με τι λίστα
είναι λόγο του ότι στο παρελθόν είχα προσφερθεί να κάνω μια παρουσίαση της
δουλειάς μου κατά βάση της διατριβής μού πάνω στα διαδραστικά συστήματα
συνθέσεως μουσικής, και όλα τα προγράμματα μου είναι υλοποιημένα
χρησιμοποιώντας γλώσσες ανοικτού κώδικα.

Αυτά για μένα, δεδομένου του ενδιαφέροντος μου στη κοινότητα ανοιχτού
λογισμικού, παρακολουθώ τη συζήτηση περί κάποιας δράσης έναντι κάποιου
άλλου hub, οργανισμού, φορέα, δεν έχω καταλάβει. Αυτό που πρέπει ώμος να πω
είναι ότι το κείμενο όντος ήταν καλό, και επικεντρώνεται σωστά σε θέματα
γύρω από το θέμα.

Τώρα με απόλυτο σεβασμό και σε σάς, αλλά και στον άλλον φορέα (?),  χωρίς
να ξέρω ακριβός τι παίζει αλλά με ενδιαφέρον να μάθω κάνω τη ταπεινή πλην
ειλικρινή ερώτηση what's the fuss all about, παίρνοντας το θάρρος αφού έχω
δει κ άλλους να χρησιμοποιούν τη Σαξονική εδώ.

Μήπως τελικά ή λύση είναι ή συνεργασία κ όχι ή ρήξη, τουλάχιστον για αρχή?

Ευχαριστώ

ΚΒ