[foss-general] Κείμενο για mindspace

mandragore mandragore at foss.ntua.gr
Fri Dec 11 00:39:45 EET 2015

On 12/11/2015 12:25 AM, Alex Tsitsimpis wrote:
> Επιπλέον, κάτι που μάλλον ξέχασε να αναφέρει ο sycamore, μας είπε ότι
> θα επικοινωνήσει μαζί μας (του προτείναμε τη λίστα) ώστε αν γίνεται να
> βρεθούμε να συζητήσουμε για το όλο θέμα.

Πληροφοριακά εξ όσων έμαθα, αφού φύγαμε οι διαπληκτισμοί με την ΕΑΑΚ
συνεχίστηκαν, οπότε και άρχησαν να ακούγονται συνθήματα (σε μια φάση
μάλιστα κατέβηκε ο γενικός). Μετά η παρουσίαση "έσπασε" και όσοι ήταν
ακόμα εκεί σχηματίσανε πηγαδάκια που μιλάγανε για την επιχειρηματικότητα
σε κάποια από τα οποία , σύμφωνα με τον χαφιέ μου :P, "έγινε πολύ καλή
κουβέντα"