[foss-general] Κείμενο για mindspace

Alex Tsitsimpis alexhs.tsi at gmail.com
Fri Dec 11 02:42:18 EET 2015

Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης!
Ο άνθρωπος πιστεύει ότι υπάρχουν κοινές ιδεολογίες από πίσω (παρόλο
που δεν υπάρχουν),
και (λογικό είναι) δεν μπορούσε εκείνη την ώρα να κάτσει να αναλύσει
τη γνώμη του.

Προσωπικά δεν έχω θέμα να την ακούσω. Ίσα ίσα, αν πείσεις τον άλλον
ότι δεν υπάρχει κοινή βάση
όταν δεν μπορεί να το δει, είναι επιτυχία. Θεωρώ πώς προτού έρθεις σε
μία αντιπαράθεση με τον
οποιονδήποτε, πρέπει πρώτα να κάτσεις να ακούσεις τι θα σου πει, όσο
μπαρούφα και αν είναι αυτό.
Στο κάτω κάτω, μπορεί να έρθει και να σου πει "ΟΚ παιδιά, ξέρετε κάτι,
δίκιο έχετε" :P