[foss-general] Το Laptop μου και Εγω (Παρουσίαση)

Octopus Hasnolegs octopushasnolegs at gmail.com
Sun Dec 20 22:12:47 EET 2015

Καλησπέρα σας,
 αναρωτιόμουν αν θα ενδιαφερόταν κάποιος/α να μάθει πως να ανοίγει ένα
laptop, να αλλάζει ram, δίσκο, πληκτρολόγιο και γενικά να κάνει πλήρη
αποσυναρμολόγηση του. Πιστεύω πως η diy (do it yourself) φάση είναι κόντα
στη φιλοσοφία του foss. Αν λοιπόν υπάρχει ενδιαφέρον θα μπορούσαμε να
μαζευτούμε να μάθουμε μερικά πράγματα για το hardware στα laptop μας.
 Εγώ έχω δοκιμάσει να το κάνω με επιτυχία σε 3 laptop, κάτι που δυστυχώς
δεν με κάνει ειδικό, αλλά έχω μια τάδε ευχέρια. Για αυτό το λόγο θα ένιωθα
μεγαλύτερη σιγουριά αν το πράγμα προχωρούσε να βοηθούσε και κάποιος άλλος/η
με αντίστοιχη εμπειρία.

Πιθανές δυσκολίες αν κάποιος/α θέλει να ακολουθήσει τη διαδικασία στο δικο
του/της μηχάνημα.
1) Καταστροφή hardware
2) Έλλειψη εργαλίων
3) Πονοκεφάλιασμα
4) Πολύωρη παραμονή αν υπάρξει "επιπλοκή"
5) Γκρίνια

Ένα άλλο πράγμα που φοβάμαι, είναι μήπως αποκτήσουμε μια ταμπέλα τύπου:
 "τα κορόιδα που σου φτιάχνουν τον υπολογιστή τσάμπα"

Αυτές ήταν οι σκέψεις μου, ακούω τις δικές σας
Θανάσης