[foss-general] Βοήθεια για micro controller

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Mon Jan 12 13:24:40 EET 2015

Καλημέρα,

Οι ώρες λειτουργίας της αίθουσας που πιθανώς βρήκες στο site μας δεν ισχύουν και δυστυχώς δεν έχουμε επισήμως κάποιες σταθερές ώρες για φέτος.

Ο καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας είναι το mail στη λίστα, όπως πολύ σωστά έκανες, αφού είδες ότι στο forum δεν απάντησε κανείς.

Στο δια ταύτα της ερώτησής σου, προσωπικά δε μπορώ να βοηθήσω καθώς δεν έχω ούτε γνώσεις επί του θέματος, ούτε διαθεσιμότητα. Αν μπορεί κάποιος συνάδελφος να βοηθήσει, ας απαντήσει το συντομότερο δυνατό.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr<http://blog.ctlab.gr/>
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?