[foss-general] συνάντηση σχεδιασμού FOSScom 2015

Manos Pitsidianakis el13635 at mail.ntua.gr
Mon Jul 6 21:46:52 EEST 2015

> η πρώτη συνάντηση για τον σχεδιασμό της FOSScom 2015 στο TEI Αθήνας (6-8
Νοεμβρίου) θα γίνει την Τρίτη 07/07 στις 13.30 στο ΤΕΙ Αθήνας, Κτίριο
Κ.16, Γραφείο 215.

Παίρνουμε την πρωτοβουλία εγώ και ο mandragore να πάμε να να δούμε το κλίμα ως foss.ntua. Ξέρω ότι είναι λίγο της τελευταίας στιγμής και μάλλον εγώ φταίω που παρέλειψα να το προωθήσω στη λίστα νωρίτερα. Στέλνω λοιπόν ώστε να το δει όποιος άλλος ενδιαφέρεται να έρθει.