[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Wed Mar 4 15:03:43 EET 2015

Όχι. Απολύτως καμία σχέση με το Ελεύθερο Λογισμικό. Είναι καθαρά για δίκτυα και θα χρησιμοποιηθούν Cisco συσκευές. Δεν είναι Cisco specific, καθώς το αντικείμενο είναι το δίκτυο. Αλλά, αναγκαστικά, θα δείξουμε κάποια πράγματα πάνω στα Cisco.

Αν υπάρχει θέμα, ΟΚ, θα ψάξω αλλού. Απλώς να ξέρω στα σίγουρα αν γίνεται ή δε γίνεται για να κανονίσω την πορεία μου.

Ευχαριστώ πολύ!

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?