[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Wed Mar 4 15:57:19 EET 2015

Μάνο, το ΜΟΠ ουδέποτε ήταν χώρος ελεύθερου λογισμικού. Δε ξέρω που το είδες αυτό γραμμένο. Εργαστήριο πληροφορικής ήταν και από τότε που το εργαστήριο έκλεισε, είναι απλά ένας άδειος χώρος. Ουδεμία σχέση με ελεύθερο λογισμικό. Το αν μπορεί ή δε μπορεί να φιλοξενηθεί εκεί η εκδήλωση, ας το αποφασίσει ο διαχειριστής του χώρου.

Οπότε, μπορεί κάποιος να βοηθήσει και να μου πει που πρέπει να απευθυνθώ, for old time's shake?

Όσο για την εκδήλωσή μου, καταλαβαίνω ότι υπάρχει ασχετοσύνη επί του θέματος, αλλά η εκδήλωση που θέλω να κάνω είναι πάνω στο IEEE 802.1 . Καμία σχέση με ελεύθερο λογισμικό και απολύτως καμία σχέση με κλειστό λογισμικό. Μόνο με το εν λόγω πρότυπο της IEEE σχετίζεται.

Όπως έγραψα από την αρχή, _αναγκαστικά_ θα χρησιμοποιήσω συσκευές Cisco, καθώς δε διαθέτω άλλο εξοπλισμό ούτε μπορώ να βρω από κάπου. Με τον ίδιο τρόπο που αν κάνατε μία εκδήλωση ανάπτυξης ενός Firefox module, θα χρησιμοποιούσατε laptop με κλειστό firmware και θα είχατε πρόσβαση στο Internet από τους Cisco routers του ΚΕΔ ΕΜΠ, ενώ τα αρχεία που θα ανεβάζατε στο GitHub θα φιλοξενούνται από HP και Dell Servers με λογισμικό διαζείρισης κλειστής άδειας. Αυτά όλα σε επίπεδο φιλοσοφικής συζήτησης, γιατί και να μου παραχωρούταν η αίθουσα, δεν έχω καμία όρεξη να την χρησιμοποιήσω.

Αν μπορείτε στείλτε ένα contact για το ΜΟΠ μπας και βγει κάτι από εκεί.

ΜΦΧ

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?