[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Alexandros alex at foss.ntua.gr
Wed Mar 4 16:16:17 EET 2015

On 03/04/2015 02:49 PM, Lefteris Mourikis wrote:
> Καλησπέρα σε όλους,
>

> Θέλω να κάνω μία εκδήλωση τύπου boot camp πάνω στα δίκτυα και θα
> χρησιμοποιήσω δικές μου συσκευές Cisco. Θα είμαστε περίπου 10 άτομα,
> ελπίζω και λίγοι περισσότεροι.

[...]

> Παρακαλώ ενημερώστε με το συντομότερο δυνατό.

εγώ στηρίζω κίνηση Λευτέρη.

Ναι το Cisco δεν είναι foss, ναι η αίθουσα είναι foss αλλά μην
τρελαινόμαστε κιόλα. Αφενός το μοίρασμα της γνώσης με ανοιχτό τρόπο όπως
το θέτει ο Λευτέρη είναι μια πολύ καλή κίνηση, αφετέρου αν μετρήσω τα
firmware/binary blob που υπάρχουν μέσα στην αίθουσα ή/και στα laptop
μας, θα καραφλιάσει το σύμπαν του RMS.

Ας μην είμαστε τυπολάτρες, κι ας ζωντανεψει λίγο η αίθουσα.