[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Βασίλης Σουλελές soulbilly at hotmail.com
Wed Mar 4 22:58:07 EET 2015

Κάνοντας ίσως κατάχρηση του τίτλου "Μέλος της Κοινότητας FOSS NTUA" στηρίζω και εγώ την κίνηση του Λευτέρη. Δεν βλέπω κάποιο κρυφό και ύπουλο κίνητρο, ούτε κάποια προσπάθεια υποβάθμισης του Ελεύθερου Λογισμικού και προώθησης κλειστών προτύπων... Η αίθουσα υπάρχει για να χρησιμοποιείται.

Φιλικά πάντα,
Βασίλης