[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Thu Mar 5 11:56:19 EET 2015

Πιάνεσαι επιλεκτικά από φράσεις, πετώντας έξω λέξεις χάνεις το νόημα των όσων γράφω. "Δεν επιτρέπω να μου μιλάνε έτσι" έγραψα ρε φίλε. Για ΕΜΕΝΑ, όχι την Κοινότητα. Το τι επιτρέπω να μου λένε και τι όχι, αφορά εμένα και ο μόνος κύριος του εαυτού μου είμαι εγώ. Για την Κοινότητα εννοείται ΣΥΝαποφασίζουμε. Γιατί μπλέκεσαι έτσι ρε παιδί μου δε το καταλαβαίνω. Να στο γράψω μήπως σε C, Python, Java, μπας και το καταλάβεις;; Τι να πω...

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
CTLab[.gr]: …πληροφορική, ελεύθερο λογισμικό, νέα και απόψεις
...πληροφορική, ελεύθερο λογισμικό, νέα και απόψεις
Read more...<http://www.ctlab.gr/>

fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?