[foss-general] Σχετικά με τον Cisco C2801

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Wed Mar 11 22:04:06 EET 2015

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω έναν Cisco router, είτε κάποιον C1841 είτε C2801. Το δεύτερο τον βρίσκω στο eBay αρκετά φθηνά (κάτι λιγότερο από 70€ μαζί με μεταφορικά από Γερμανία) και εγγύηση 2 έτη («Άμεση αγορά», όχι Bids).

Ωστόσο, αν ενδιαφέρεται η Κοινότητα να πουλήσει αυτόν που έχει, αν και εφόσον δεν το χρειάζεται πλέον, από το να σαπίζει σε μια κούτα ενδιαφέρομαι να τον αγοράσω εγώ και τα χρήματα πηγαίνουν για μελλοντικές αγορές της Κοινότητας. Η τιμή που προτείνω είναι 40€. Εννοείται ότι θα πρέπει να είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση. ☺

Σκεφτείτε το και ενημερώστε με αν ενδιαφέρεστε. Απλώς θα πρέπει να το ξέρω σχετικά σύντομα, ήτοι σε 3-4 μέρες, ώστε αν δεν ενδιαφέρεστε να τον παραγγείλω απ’ έξω.

ΜΦΧ

Λευτέρης Μουρίκης

l.mourikis at ctlab.gr<mailto:l.mourikis at ctlab.gr>
http://www.ctlab.gr<http://www.ctlab.gr/>
[cid:image007.png at 01CE2B0A.9B1E3AC0] Turn green! Do you really need to print this email?