[foss-general] Απάντηση του κ. Κοζύρη για συνάντηση

Nikos Kormpakis el10785 at mail.ntua.gr
Fri Oct 9 00:51:54 EEST 2015

 On Fri, 9 Oct 2015 00:23:33 +0300, Kostis Andrikopoulos wrote:
> Έστειλα μέιλ στον κ. Κοζύρη όπως είχαμε πει στη συνάντηση και μου
> απάντησε τα παρακάτω:
>
> Καλησπέρα,
>
> Θα μπορούσαμε να συναντηθούμε την ερχόμενη εβδομάδα, Τετάρτη ή
> Πέμπτη. Ναι,
> να δούμε τον εξοπλισμό. Επίσης, θα έχετε κάποια παρουσίαση για την
> Τρίτη?
> Καλό είναι να έχουμε μια επικοινωνία ώστε να υπάρχει ενημέρωση και
> στη Σχολή
> για τις δραστηριότητες της κοινότητας. Θα μπορούσατε να τα λέγαμε την
> ερχόμενη Τετάρτη 14/4 κατά τις 13:00? Στείλτε πόσοι και ποιοι
> [...]

 Εγώ προσωπικά είμαι διαθέσιμος, μιας και ανεβαίνω καθημερινά σχολή και
 κάθομαι αρκετές ώρες. Οπότε αν υπάρχει κάποιος άλλος που θέλει να έρθει
 και
 ξέρει τι ακριβώς χρειαζόμαστε, ας στείλει μέρα και ώρα (αν κ η
 συγκεκριμένη
 βολεύει) να το κανονίσουμε.

 Επίσης, δεν έχω συνεννοηθεί ακόμη για το ΜΟΠ, θα γίνει πολύ σύντομα.