[foss-general] Τι είπαμε με τα παιδιά από παπασωτηρίου

Kostis Andrikopoulos gkonstandinos at gmail.com
Fri Oct 9 22:07:39 EEST 2015

Στέλνω τα ""πρακτικά"" από όσα είπαμε σήμερα
(άλεξ ήρθανε 5 λεπτά αφού έφυγες)

- να γίνει κατανοητό και σε άτομα που δεν ασχολούνται με τον
προγραμματισμό ότι δεν θέλουμε να μας παρακολουθούνε -> π.χ. video απο
cryptoparty, περιστατικό με αγώνα hockey[1], correlation αναζητήσεων με
διαφημίσεις, πώληση δεδομένων

- γιατί να με νοιάζει η ιδιωτικότητά μου; Δεν έχω τίποτα να κρύψω ->
αναλογία:  δώσε μου τους κωδικούς σου σε όλες τις υπηρεσίες και μπορεί
να βγάλω και χρήματα από αυτό.

- αφίσα για windows:
1)      να τονιστεί προσφέρονται υπηρεσίες με μεγάλο κόστος στην
ιδιωτικότητα, μειώνεται ο έλεγχος του χρήστη πάνω στο μηχάνημά του (π.χ.
updates χωρίς την άδειά του, παρακολούθηση IP)
2)      keylogging (ό,τι πληκτρολογείς είναι διαθέσιμο στην
εταιρεία/υπηρεσία)
3)  scare factor (να τρομάξει ο κόσμος!)

- ιδέες:
α) stencil με μια κάμερα και από κάτω QR code για το κάλεσμα στην εκδήλωση
β) αφισοκόλληση και σε χώρους εκτός ΕΜΠ (Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου,
          Κέντρο, ΑΣΟΕΕ(?))

Επόμενη συνάντηση: Δευτέρα 17:00 στέκι FOSS
Εκδήλωση: Μάλλον Τετάρτη-Πέμπτη εβδομάδας 19/10
Μορφή Εκδήλωσης:
        πρώτη μέρα συζήτηση + installfest
        δεύτερη μέρα προβολή + cryptoparty

[1]