[foss-general] Αφίσα κοινής εκδήλωσης με Παπασωτηρίου

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Tue Oct 13 08:14:48 EEST 2015

Καταρχάς ωραίος για την προσπάθεια και το χρόνο που αφιέρωσες!

Σχετικά με την αφίσα, έχω αρκετές ενστάσεις.

- Καταρχάς, πολλή μαυρίλλα! Δεν πέφτει εύκολα το μάτι σε τόσο μαύρο. Προτίμησε λευκό background ή, έστω, ένα φωτεινό μονόχρωμο ή κάποια διχρωμία (πχ από πάνω έως σχεδόν κάτω κάτω ένα λευκό και στο κάτω μέρος μία λεζάντα με κάποιο πορτοκαλί/κίτρινο).
- Το λογότυπό μας δεν πρέπει να μπει κάτω κάτω λες και είναι πρόταση πλαισίου σε ΓΣ. Ας μπει πάνω αριστερά και μάλιστα 5-6 φορές μεγαλύτερο από ότι είναι τώρα. Και όχι μόνο ο πιγκουίνος, αλλά και ολογραφώς το "Κοινότητα Ελεύθερου Λογισμικού ΕΜΠ".
- Επίσης το λογότυπο της κατάληψης, λάθος να μπει καν, πόσο μάλλον στο ίδιο μέγεθος με το δικό μας. Ομοίως και για του ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ. Απλώς ας αναφερθεί ως "κατειλημένος ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ" με σκέτο κείμενο όπως το έχεις τώρα. Μην ξεχνάμε ότι η εκδήλωση γίνεται από εμάς (στα πλαίσια μιας μεγαλύτερης εκδήλωσης που διοργανώνεται από κάποιον άλλο). Οπότε το κύριο θέμα στην αφίσα μας είναι η Κοινότητα και το θέμα που θα παρουσιάσουμε και μόνο. Ούτε η κατάληψη ούτε οι αριστεροί που μας έκαναν την πρόσκληση (και τους ευχαριστούμε και προσωπικά τους στέλνω με σεβασμό τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς ως σύντροφος αριστερός μη θητεία ετών στην άκρα εξωκοινοβουλευτική αριστερά).
- Το "ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ" είναι τόσο υπερβολικό και κλισέ που κανείς δε θα κάτσει να διαβάσει το κείμενο. Ένα "Εκδήλωση για την ιδιωτικότητα στο Διαδίκτυο" είναι πιο ισοροπημένο και θα προσεκλύσει περισσότερα βλέματα, χωρίς τυμπανοκρουσίες και φαμφάρες.
- Το κείμενο το θεωρώ υπερβολικό και παραπλανητικό. Δηλαδή, αν το πιάνω σωστά εγώ που είμαι άσχετος (εννοώντας ο μέσος φοιτητής ΗΜΜΥ) είμαι ΟΚ που ακόμα δεν έχω αναβαθμίσει τα Windows 7 σε 10. Ή που τρέχω linux αλλά έχω το mail μου στο Gmail. Το "Windows 10" γίνεται σημαία, στο κέντρο του κειμένου και το κέντρο της ίδιας της αφίσας. Αλλά και νοηματικά αποτελεί το κέντρο της εκδήλωσης. Μακάρι το πρόβλημα της ιδιωτικότητας να ήταν τα Windows 10. Θα τα βγάζαμε όλοι και θα ησυχάζαμε. Θέλω να πω είναι λίγο προσέγγιση τετάρτης Δημοτικού. Παραείναι απλοϊκή. Οπότε το κείμενο ας αλλάξει ώστε να αποσαφηνίσει ότι με κυρίως θέμα την ιδιωτικότητα, ένα πολύπλευρο πρόβλημα του Διαδικτύου αλλά και όλων των εκφάνσεων του σύγχρονου πολιτισμού, αγγίζουμε το πρόβλημα σε αυτή την ομιλία επικεντρωμένοι σε ένα μικρό (αναγκαστικά) κομμάτι του προβλήματος που είναι επίκαιρο και λέγεται Microsoft Windows 10. Αλλιώς θα φαίνεται ότι απλώς έχουμε κόμπλεξ με τη Microsoft ή με το συγκεκριμένο προϊόν της.

Αυτά. Προς το παρόν. :)

ΜΦΧ

Λευτέρης Μουρίκης

l.mourikis ��� ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
 Turn green! Do you really need to print this email?