[foss-general] Αφίσα εκδήλωσης Παπασωτηρίου/foss

Βασίλειος Χαρισόπουλος el10046 at central.ntua.gr
Tue Oct 13 15:18:35 EEST 2015

Διορθώσαμε λίγο τα χρώματα με mandragore (κάναμε την αφίσα προς μωβάκι, αν και παραμένει λίγο η μαυρίλα). Επίσης βάλαμε μόνο free γραμματοσειρές, μιας και στην previous έκδοση υπήρχαν και κάποιες non-free (consolas, minion pro).
Άλλαξα επίσης τη διατύπωση σε "όταν χρησιμοποιείς windows" (σκέτο αντί για windows 10) σε μια προσπάθεια να ενσωματώσω την (βάσιμη) ένσταση του Λευτέρη, χωρίς να βγει εντελώς το παράδειγμα των windows από την αφισα.

Από μεριάς μου να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με την κριτική του Λευτέρη αλλά και οποι*δήποτε άλλου παρ'όλο που μπορεί να μην συμμετείχε στο στήσιμο, εφόσον υπάρχει περιθώριο να βγει ένα καλύτερο αποτέλεσμα που θα ικανοποιεί όσο δυνατόν περισσότερ*. Η συμμετοχή όλων νομίζω είναι αυτονόητο πως είναι ισότιμη.

Όσον αφορά το χρονικό περιθώριο, η αφίσα υποτίθεται ότι θα βγει την μεθεπόμενη εργάσιμη αφ'ότου παραδώσουμε το σχέδιο. Οπότε μέχρι σήμερα το βράδυ καλό είναι να έχουμε καταλήξει (ώστε να την έχουμε στα χέρια μας Παρασκευή).

Επισυνάπτω επομένως το αρχείο .odg. Επισυνάπτω επίσης το link[1] για fonts/.pdf (δυστυχώς dropbox μιας και το mail υπερβαίνει το max επιτρεπόμενο μέγεθος).
Giorgio, αν μπορείς διόρθωσε λίγο τα χρωματάκια στην εικονίτσα που έβαλες με το πλήκτρο-κάμερα. Αλλιώς βάζουμε ένα border γύρω-γύρω για να μην φαίνεται ξεκάρφωτο το γκρίζο σε σχέση με το μωβάκι.

[1] https://www.dropbox.com/s/6zt4vkhkhe1ui19/afisaki_fonts.tar.gz?dl=0