[foss-general] για την FOSSCOMM

Nikos Kormpakis el10785 at mail.ntua.gr
Sat Oct 31 17:21:29 EET 2015

 On Sat, 31 Oct 2015 00:16:17 +0100, Achilleas Pipinellis wrote:

> lol. εγώ θυμάμαι πηγαίναμε χύμα κάθε φορά, δεν υπάρχει λόγος
> ανησυχίας,
> για χαβαλέ και socialization πάτε.

 Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, δεν έχω δηλώσει ονομαστική συμμετοχή, ούτε
 ψήνομαι κιόλας, ούτε προτρέπω κάποιον να το κάνει. Ρώτησα απλώς για το
 τυπικό, διότι έχουν βγάλει φόρμα δήλωσης ατομικών συμμετοχών και γιατί
 έτυχε να με ρωτήσουν δύο άτομα από σχολή που το είχαν απορία. Γι'αυτό
 το προώθησα και στη λίστα.

 ~νίκος