[foss-general] Ιδέα για οργάνωση εκδήλωσης στο foss.ntua

Nikos Kormpakis el10785 at mail.ntua.gr
Sat Sep 12 22:58:17 EEST 2015

 On Sat, 12 Sep 2015 22:44:45 +0300, Kostis Andrikopoulos wrote:
> Λέγαμε με διάφορους άλλους ελευθερολογισμικάριους να διοργανώσουμε
> κάποια εκδήλωση στην αίθουσα. Τώρα που έρχεται και νέος κόσμος ειδικά
> ώστε να μας γνωρίσει μέσα από αυτή. Ως ιδέα λέγαμε μεταξύ μας να
> κάνουμε
> κάποιο cryptoparty, και μετά να ακολουθήσει πάλι κάποιο instalfest.
>
> Γι αυτό λέμε αν υπάρχει όρεξη/χρόνος/συμφωνία να μαζευτούμε μια μέρα
> μέσα στη βδομάδα (είχαμε πει για δευτέρα στις 4 αλλά αν βολεύει άλλη
> μέρα το κάνουμε τότε) ώστε να δούμε τι άλλες ιδέες υπάρχουν και πώς
> μπορούμε να το οργανώσουμε.

 Γνώμη μου, αφού ξεκινάει σε λίγο το νέο ακαδημαϊκό έτος, θα μπορούσαμε
 να κάνουμε μια ολοκληρωμένη συνάντηση της κοινότητας (μιας και έχουμε
 να
 κάνουμε αρκετό καιρό), για να δούμε τι θα κάνουμε ως κοινότητα από
 φέτος,
 να δούμε εάν τυχόν χρειαζόμαστε τίποτα από υλικό/συντήρηση για την
 αίθουσα
 και -μεταξύ άλλων- να δούμε και την εκδήλωση για τους πρωτοετείς (και
 μη).