[foss-general] Ομιλία για Libre Space Foundation - UPSat

Yiannis Tsiouris gtsiour at softlab.ntua.gr
Fri Dec 2 12:14:29 EET 2016

On 12/02, Pierros Papadeas wrote:
> ΟΚ για πότε λέτε να το κανονίσουμε;
>
> Σύμφωνα με κάποιους δεν πρέπει να γίνει τώρα πριν τα xmas. Να
> κλείσουμε μια ημερομηνία για μέτα; Τι μέρα;

Μεγάλωσες και ακόμα δεν έμαθες να μην κάνεις top-posting σε mailing lists; Σε
λίγο θα γράφεις και greeklish...

Λοιπόν, συζητήθηκε και λίγο στο IRC και νομίζω είπαμε πως είναι καλύτερα να
γίνει πριν τα Χριστούγεννα καθώς μετά οι φοιτητές μπαίνουν σε mood εξεταστικών
(και γίνονται ρομπότ).

Ο Πιέρρος πρότεινε Δευτέρα 19. Τί λέτε;

-τσίου