[foss-general] Επικοινωνία με σκοπό την συζήτηση γύρω από την προσφορά της ομάδα σας στη κοινότητα ελεύθερου λογισμικού.

Christos Bitsanis christosbit at gmail.com
Fri Mar 11 10:24:22 EET 2016

Είμαι φοιτητής στο 2ο εξάμηνο των Χημικών Μηχανικών στο Μετσόβιο
πολυτεχνείο και στο πλαίσιο του μαθήματος "Θέματα Κοινωνίας της Πληροφορίας
/ Γνώσης" έχω αναλάβει την εκπόνηση μίας εργασίας με θέμα το ελεύθερο
λογισμικό. Θα επιθυμούσα μία πρώτη επικοινωνία μαζί σας και από προσωπικό
ενδιαφέρον ως χρήστης ελεύθερου λογισμικού αλλά και για περαιτέρω συζήτηση
για την προσφορά της ομάδα σας στην εξέλιξη του ελεύθερου λογισμικού.
Με εκτίμηση,
Μπιτσάνης Χρήστος