[foss-general] Μετακίνηση αίθουσας

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Tue Feb 13 08:48:16 EET 2018

Καλημέρα,

Λυπάμαι πραγματικά που δε μπορώ να βοηθήσω και που έχουμε δημιουργήσει ένα τέτοιο πρόβλημα.

Νομίζω ότι αν υπήρχε κάτι πραγματικά χρήσιμο, θα υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον από τα λιγότερο ανενεργά και νεότερα μέλη της κοινότητας. Εγώ είμαι σε κατάσταση με δύο παιδιά, πολλές ώρες εργασίας και διάφορες υποχρεώσεις, άλλες μόνιμες και άλλες αυτής της περιόδου. Τις διόμιση ώρες που βλέπω τα παιδιά μου τις καθημερινές (και μερικές μέρες καθόλου) δε μπορώ να τα αφιερώσω. Προσφέρθηκα για 2-3 ώρες το Σ/Κ και η προσφορά ισχύει ακόμα. Αλλά έως εκεί.

Αν έχετε κόσμο να σηκώσει πράγματα, προτείνω να τα βγάλετε λίγο έξω από την είσοδο της αίθουσας. Σίγουρα σε 3-4 ώρες κάποιος θα τα πάρει. Ίσως να λέω και πολύ. Προφανώς τίποτα από αυτά δε θεωρείται χρήσιμο, οπότε μη νιώθετε τύψεις για την τύχη τους.

Νομίζω είναι η καλύτερη και αποτελεσματικότερη λύση που θα βοηθήσει όλους μας. Εσείς θα έχετε λύση άμεσα και εμείς θα γίνουμε σοφότεροι.

Υπόψη ότι αν γίνει τελικά κάτι το Σ/Κ, ενημερώστε με για να έρθω, αλλά θα πρέπει να υπάρχει άτομο με κλειδιά. Εγώ δεν έχω κανένα για καμία αίθουσα.

Με εκτίμηση και τις βαθύτατες ευχαριστίες μου για την έως τώρα συμβολή σας στην ύπαρξη και ανάπτυξη της κοινότητας.

Λευτέρης Μουρίκης

l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
 Turn green! Do you really need to print this email?