[foss-general] Μετακίνηση αίθουσας

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Fri Jan 19 11:28:46 EET 2018

Καλημέρα,

Προσωπικά συμφωνώ και δεν έχω καμία ένσταση. Έτσι κι αλλιώς ο χώρος του ΜΟΠ είναι πιο άνετος, ενώ υπάρχει ακόμα και ιστορική σύνδεση με την κοινότητά μας. Ίσως έτσι είναι καλύτερα για όλους. Τις ευχαριστίες μας στον κοσμήτορα για την έως τώρα φιλοξενία. Και στον κ.Κοζύρη για τη διάθεση του ΜΟΠ!

ΜΦΧ

Λευτέρης Μουρίκης

l.mourikis at ctlab.gr<mailto:l.mourikis at ctlab.gr>
http://www.ctlab.gr<http://www.ctlab.gr/>
[cid:image007.png at 01CE2B0A.9B1E3AC0] Turn green! Do you really need to print this email?