[foss-general] Μετακίνηση αίθουσας

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Fri Jan 19 14:11:25 EET 2018

Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες και κρίνω ότι θα είχε νόημα μια τέτοια συζήτηση/ενημέρωση.

Από την άλλη, είναι ένα σημαντικό θέμα κατά πόσο υπάρχει παρουσία και δραστηριότητα του FOSS NTUA. Αν κρίνω από τη (νεκρή σχεδόν) λίστα, το σχεδόν μονίμως πεσμένο site και forum μας και την πλήρη απουσία εκδηλώσεων τότε μάλλον κατ' ουσίαν η κοινότητα δεν υπάρχει πλέον. Δεν είναι ώρα για υπαρξιακές συζητήσεις και δεν ανοίγω τέτοιο ζήτημα. Απλώς αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει να ψάχνουμε τον ιδανικό χώρο για να... μην κάνουμε τίποτα και απλώς να στοιβάξουμε μία αχρησιμοποίητη και ασυντήρητη υποδομή.

Δηλαδή αυτό που βλέπω εγώ στην παρούσα φάση είναι να κρατήσουμε ζωντανό ένα minimum online περιεχόμενο (βασικό site και λίστα) και να υπάρχει έστω και άτυπα ένα μέρος φυσικής παρουσίας. Αν μελλοντικά αναβιώσει κάτι ή φυτρώσει κάτι καινούριο, αυτό θα αποτελέσει μία βάση για το ό,τι προκύψει από εκεί και πέρα. Στην τελική και χώρο να μην έχουμε, αυτοί που θα μαζευτούν ίσως κάποια μέρα, αν έχουν μαζικότητα διεκδικούν και κερδίζουν νέο χώρο, υποδομές, κλπ. Τώρα τι νόημα έχει να εξασφαλίσουμε έναν χώρο με 24ωρη πρόσβαση, αφού τα πράγματα είναι όπως είναι;;

Μήπως δηλαδή κάνουμε πολλή φασαρία για το τίποτα;; Δε ξέρω, αναρωτιέμαι απλώς και μοιράζομαι τον προβληματισμό μου.

Λευτέρης Μουρίκης

l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
 Turn green! Do you really need to print this email?