[foss-general] Συνάντηση Κοινότητας

Alfredos (fredy) Damkalis fredy at fredy.gr
Wed Feb 12 14:25:44 EET 2014

Αν θεωρήσουμε short notice την Πέμπτη και την Παρασκευή (αύριο και
μεθαύριο) η επικρατέστερη μετά είναι την Τρίτη.

Οπότε αν δεν υπάρχει κάποια αντίρρηση για την Τρίτη 18/2/2014
18:00-20:00 μέχρι αύριο το μεσημέρι και υπάρχει κάποιος που μπορεί να
ανοίξει, τότε θα κλείσει για αυτή την ημερομηνία και θα αναλάβω να το
ανακοινώσω στο site του foss.ntua και στο shmmy.