[foss-general] Συνάντηση Κοινότητας

Makis Chourdakis makishourdakis at gmail.com
Wed Feb 12 23:45:18 EET 2014

Την Τρίτη υπάρχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Μάλιστα μάλλον θα είναι και η
"κύρια" μέρα του workshop από ότι καταλαβαίνω. Η μόνη μέρα μέσα στην
επόμενη εβδομάδα που δεν έχει αυτό το θέμα είναι η Πέμπτη. Άρα, αν θέλουμε
να το βάλουμε σε μέρα που να μην συμπίπτει αλλά και να είναι την επόμενη
εβδομάδα, μπορούμε ίσως τότε.

Κατά τα άλλα, υποθέτωντας ότι η διαθεσιμότητα του καθενός είναι περίπου η
ίδια κάθε εβδομάδα, μπορεί να μπει αντί για Δευτέρα 17/2, τη Δευτέρα 24/2.

MakisH