[foss-general] Συνάντηση Κοινότητας

Βασίλης Σουλελές soulbilly at hotmail.com
Thu Feb 13 11:48:10 EET 2014

Σωστά! Μπερδεύτηκα και εγώ...

Συγκεντρωτικά οι μέρες του σεμιναρίου είναι:

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου: GPG & κρυπτογραφίαΔευτέρα 17 Φεβρουαρίου: HTTPS, HSTS, ARP, BREACHΤρίτη 18 Φεβρουαρίου: Ασφάλεια web εφαρμογώνΤετάρτη 19 Φεβρουαρίου: Tor, OTR, BitcoinΠαρασκευή 21 Φεβρουαρίου: Κρυπτογράφηση δίσκου, φυσικές επιθέσεις
και πάντα 18.00 - 20.00.

Οπότε αν δεν θέλουμε να πέσουμε πάνω στο σεμινάριο, μπορούμε μόνο Πέμπτη 20/2/14 και Δευτέρα 24/2/14.

Βασίλης