[foss-general] SSL verification

Alexandros Afentoulis el06150 at mail.ntua.gr
Tue Feb 25 13:09:36 EET 2014

On 02/25/2014 12:04 PM, John Giannelos wrote:
> Θεωρητικά μπορείς να κάνεις verify ότι έχεις την ζώνη είτε απο κάποια
> email τυπου "webmaster at foss.ntua.gr <mailto:webmaster at foss.ntua.gr>"
> είτε απο κάποιο DNS record ή απο ένα αρχείο με κάποιο verification ID
> ανεβασμένο στο foss.ntua.gr/ <http://foss.ntua.gr/><filename>.
>
> Το θέμα είναι ότι ενώ είχα επιλέξει verification method με uploaded
> file, ποτέ δεν έπαιξε και μου ζητούσαν να κάνω verify by email (που
> απο όσο θυμάμαι δεν παίζει σε εμάς λόγω noc). Εν ολίγης το refund
> έγινε χτες. Το startssl που είναι free έχει για κάποιο λόγω
> [...]

Δεν ξέρω αν γίνεται στην StartSSL αλλά με τον Gandi που έχω εμπειρία
υπάρχει και μια τρίτη μέθοδος SSL validation :
http://wiki.gandi.net/en/ssl/dcv#validation_by_dns

Στην ουσία σου δίνει ένα string και το προσθέτεις ως record (CNAME ) στη
ζώνη που ελέγχεις. Αν ελέγχουμε τη ζώνη και μπορούμε να προσθέσουμε
record τότε ίσως είναι καλύτερος δρόμος από το να αλλάζουμε mx και να
μπλέκουμε με τα gmail (του σατανά).