[foss-general] Σύνδεσμοι λίστας στο site

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Tue Feb 25 12:31:31 EET 2014

Ωραίος Γιάννη!

Καταρχάς προτείνω το GeoTrust Rapid SSL, το οποίο μπορείς να βρεις από το ελληνικό site TopHost ( http://www.tophost.gr/ssl-brands.htm#geotrust-ssl ) στα 13EUR/έτος. Σκέψου ότι ήδη έχουμε GeoTrust Rapid SSL, οπότε μιλάμε για μία απλή ανανέωση.

Η ζώνη μας βρίσκεται στο VM websrv (πρόσβαση με SSH από το animal VM για να μην μπλέκεις με VPN, κλπ). Εκεί μπορείς να δημιουργήσεις ότι καταχώριση θέλεις. Για το e-mail επιβεβαίωσης είναι ένα θέμα τώρα που δεν έχουμε mail server και αυτό είναι όντως ένα θέμα όπου μπορεί να κολλήσει η όλη διαδικασία.

Για το Do-ocracy που αναφέρει ο Αχιλλέας (με το οποίο συμφωνώ απόλυτα) να υπενθυμίσω ότι υποτίθεται ότι ήδη το έχουν αναλάβει κάποιοι. Οπότε αυτοί είτε θα πρέπει να το φέρουν εις πέρας, είτε να δηλώσουν αδυναμία (απόλυτα αποδεκτό) και να το αναλάβει άλλος. Όσο όμως το κρατάει κάποιος πάνω του θα πρέπει να είναι σε θέση να δίνει αναφορά για την πρόοδο και να το ολοκληρώνει σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Και το εύλογο διάστημα σίγουρα δεν είναι οι δύο μήνες που έχουν παρέλθει.

Επιπλέον, κωδικούς πρόσβασης έχουν μόνο οι διαχειριστές και εγώ δεν ανήκω πλέον σε αυτούς. Και να ήθελα δηλαδή (που δηλώνω δημόσια ότι ΔΕΝ θέλω να ασχοληθώ, για λόγους που θα εξηγήσω σε επόμενη συνάντηση) δεν έχω το root password αυτών των συστημάτων.

Γνωρίζετε τον τρόπο γραφής μου και ξέρω ότι φαίνεται να γίνομαι λίγο επιθετικός, αλλά δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανένα. Απλώς κρίνω ότι όσο το αφήνουμε τόσο δεν θα γίνεται μόνο του. :p Και πρέπει κάποιος να πιέσει με κάποιο τρόπο ώστε να γίνει.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr<http://blog.ctlab.gr/>
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?