[foss-general] Σύνδεσμοι λίστας στο site

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Thu Feb 27 22:11:30 EET 2014

Τελικά παιδιά τι λέτε να κάνουμε ως άμεση και προσωρινή λύση λύση για το mail;

Μακροπρόθεσμα νομίζω ότι, αν είναι εφικτό και επιτρεπτό από το ΚΕΔ, η επιλογή μας είναι να στήσουμε το δικό μας mail server.

Άμεσα όμως και προσωρινά μέχρι να γίνει αυτό τι λέτε να κάνουμε;

Προτάσεις/επιλογές:

1.       Στήνουμε κάτι σε Gmail, Hotmail, κλπ. Αυτό αν και εφόσον το επιτρέπει το ΚΕΔ, γιατί όπως ανέφερε και ο Γιάννης ίσως να μη μπορούμε να βάλουμε MX records που παραπέμπουν σε IP διευθύνσεις εκτός ΕΜΠ. Αν γίνεται, ρυθμίζουμε την υπηρεσία ώστε τα μηνύματα προς την contact, admin, κλπ να πηγαίνουν στη mailing list foss-general που μας παρέχει το ΚΕΔ.

2.       Όμοιο με το πρώτο, αλλά αντί για μία δημόσια δωρεάν υπηρεσία πάμε σε κάτι πιο custom. Εγώ έχω ιδιόκτητο server μέσω του οποίου μπορώ να παρέχω mail για το foss.ntua.gr . Τα μηνύματα θα προωθούνται στη foss-general, όπως και με την πρόταση #1.

3.       Ζητάμε mail hosting από το ΚΕΔ με τη δυνατότητα να μπορούμε να έχουμε διάφορα accounts, όπως contact, admin, κλπ.

4.       Οτιδήποτε άλλο προτείνετε.

Κρίνω ότι πρέπει να το προχωρήσουμε. Είναι κάτι σχετικά εύκολο και θα μας βοηθήσει να επαναφέρουμε στη ζωή τις γνωστές διευθύνσεις mail που είχαμε τόσα χρόνια. Υπόψη ότι συχνά πυκνά μας έστελναν σε αυτές τις διευθύνσεις και πιθανώς ακόμα μας στέλνουν. Οπότε είναι σημαντικό να επανέλθει το συντομότερο δυνατό, δεδομένου ότι χαλάει και η εικόνα της Κοινότητας σε όσους μας στέλνουν και λαμβάνουν μήνυμα ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα.

Τι λέτε; Πως προχωράμε όσο αφορά την προσωρινή αντιμετώπιση;

Ότι και να επιλέξουμε για τώρα, μετά την εξεταστική (Απρίλιο μάλλον) μπορούμε να βρούμε μία μόνιμη και μακροπρόθεσμη λύση.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr<mailto:l.mourikis at ctlab.gr>
http://www.ctlab.gr
fax: +30 2118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?